Kväller

Hej sweeties, jag sitter och tittar på mord i sinnet och äter grönsaksstavar med dipp.
Nyss har jag som ni ser tävlat lite. Vi får se hur det gåår...

Nyss hade jag ingenting inbokat på lovet men nu har jag ganska mycket inbokat.

Lördag: Grillmiddag och mys med familjen

Söndag: -

Måndag:
Åka till Gustavsvik och bada med familjen och kusinerna, förhoppningsvis så följer min älskling med.

Tisdag: Fika med Elin på stan. Det ska bli skitkul för det var evigheter sen jag täffade henne!

Onsdag: Tandläkaren 11:00 (Ska försöka få Filip att följa med mig för fegis som jag är så vill jag inte gå ensam).

Torsdag: Lag/tjejträff hos Michelle. Trevligt värre!

Jag ska nog stänga av datorn nu och gå och lägga mig såfort Mord i sinnet är slut. Irriterande nog så är jag inte ett dugg trött. Precis som jag sa! Blä på det.

Vi hörs imorn! Puss och godnatt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på