Kväller för mig

Dagens måltid. Baconinlindad kycklingfilé med mozarellafyllning och så broccoli och lite sås till det. Finfint!

Jag har nyss kommit hem från en superskön promenad med Moa. Vi gick och pratade om allt från himmel till jord tror jag.

Nu sitter jag vid datorn och i vardagsrummet och halvkollar på James Bond. Jag fryser helt sjukt mycket! Precis nu så skulle det vara otroligt skönt att bara sjunka ner i ett varmt bad och tänka på allt och ingenting. Nej det får vänta till någon annan dag. Idag får det bli en kopp te och en bra bok under täcket istället. Imorgon ska jag åka till stan med Jonna efter skolan. Jag har lite ärenden att uträtta och det är alltid trevligt med sällskap.

Åh gud! Jag fick helt plötsligt världens huvudvärk! Ett tecken på att sängen kallar eller? Så får det bli godnatt på er, vi hörs imorgon!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på