Älskade solsken

När solen skiner och sommaren börjar komma så mår jag så himla bra! 

Jag ligger på altanen och solar, nyss gjorde jag en hallon och blåbärs smoothie som jag njuter av. Solen steker och fåglarna kvittrar. Spotify är på och blundar jag så är sommaren här.
Jag kom väl hem från skolan vid tre ungefär och sen dess har jag legat här och slappat. Jag solade lite igår och kanske inbillar jag mig men jag tror jag fick lite färg då faktiskt! De säger ju att solen är som starkast på våren och det betvivlar jag verkligen inte.
När pappa kommer hem så ska vi ut och springa en sväng, jag vill komma i form tills jag ska springa VårRuset! Jag ser verkligen fram emot det för det är riktigt roligt!

Jag kom just på att det bara är ungefär 2 veckor kvar tills jag ska på bounce! GUD vad jag längtar! Äntligen ska jag få se dem live!!!! Jag åker dit med Filip, mamma, Veronica och Matilda. Det ska bli så roligt! Gaah.

Nu ska jag återgå till solen. Vi hörs!



Postat av: Duygu

Tack gode gud för att solen är framme. men det var varmare igår än idag. tycker du inte det :D

2010-04-13 @ 15:57:41
URL: http://demango.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på