Sunday Morning

Med betoning på Sun. Solen skiner ute idag igen, så underbart.
Jag ligger i sängen och läser lite om GI-metoden, jag har tänkt att jga ska testa att köra den några veckor men det verkar ju så jäkla invecklat! Mamma hade en bok om det som jag ska försöka plöja igenom kanske förstår jag bättre då.
Plugga ska jag göra idag också! Jag har faktiskt biologiprov imorn och jag har inte pluggat ett skit. Ingenting. Nada. Det är så typiskt mig att skjuta upp allt till sista dagen!

Förutom att plugga och så så ska jag ut och powerwalka lite har jag tänkt. Jag vill verkligen ha någon att gå med för det är så grymt tråkigt att gå själv + att jag blir mer peppad om jag går med någon annan.

Nej nu ska jag ut och sätta mig i solen och läsa. Ha en fin dag!


Postat av: * Em

Bara fint. Hände det något roligt igår? :)

2010-04-18 @ 11:38:37
URL: http://emelojs.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på