Solglasögon sökes!

Justja!

Tänkte bara berätta att igår på bussen till skolan så tappade jag mina solglasögon, eller det var inte ens mina glasögon utan jag hade fått låna dem. I vilket fall så sprang jag och hoppade på bussen igen för att hämta solisarna men då finns de inte. Det är alltså någon som har plockat upp glasögonen, förhoppningsvis för att vara snäll och ge dem till mig nästa gång vi ses, men det kan lika gärna vara någon som tog dem för att de var snygga. Jag blir så jävla irriterad på folk som inte har något vett i skallen överhuvudtaget! Hu skulle de känna sig om det var någon som tog deras glasöhon eller något annat som är deras?! Inte fan skulle de vara glada iallafall.

Som tur är så är glasögonen unika så jag ser ju att de är mina om någon skulle ha sådana.

Och om du som tagit mina solglasögon mot förmodan skulle läsa det här så vill jag bara säga att jag skulle bli jätteglad om du lämnade tillbaka dem till mig. Förr eller senare kommer jag ändå på dig och jag tror du föredrar att själv lämna tillbaka dem till mig. Du kan ju alltid låtsas att du har tagit hand om dem och tänkt lämna dem till mig.

Till alla er andra kan jag säga att de är svarta. De ser ut precis som ett par RayBan bara det att det står "The Dubliner" i guld på sidan istället för Rayban. Om ni ser någon med sådana så säg till mig. Puss!


Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-28 @ 15:18:30
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på