Shutter Island

FÖRE OCH EFTER: Bilden till vänster är tagen av gården när askmolnet kommer tumlandes. Bilden till höger visar hur Vigfús gård ser ut nu (efter att askmolnet passerat). Foto: Vigfús Andresson

Helt sjukt! Det ser ju ut som att den andra bilden är i svartvitt! Jag läste att sist den här vulkanen hade ett utbrott så spydde den ur sig aska i 2 år!


Jag sitter och äter grönsaker och dipp och tittar på Shutter Island. Filmen är baserad på thrillerromanen Patient 67 av Dennis Lehane. Om jag ska vara ärlig så tycker jag filmen är jättekonstig. Jag fattar inte riktigt vad som händer och varför. Sen slutade den mitt i allt. Weird.

Nu ska jag titta på slutet av James Bond - Live and let die. Seeya!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på