Oops!

Jag tänkte bara att jag skulle blunda lite och så vaknar jag av att min kind är kletig. Någon mer än jag som alltid dreglar om man somnar någon annan stans än i sängen? Typ i bilen, på soffan, bussen...

En till sak jag har tänkt på är att när jag sover ensam så blir jag nästan aldrig trött. Jag kan sitta uppe länge och titta på film och så, men såfort någon sover över hos mig eller jag hos någon annan så blir jag supertrött! Grymt irriterande.

Nu är jag sådär lite läskigt trött. Jag vet att så länge jag håller mig sysselsatt så är det lugnt, men om jag skulle titta på film nu tex så skulle jag nog inte hålla mig vaken många minuter... Om jag inte sitter upp förstås men risken finns ändå. Jag ska nog gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket nu så jag är färdig om vi ska kika film eller så.


Postat av: elin

Hej!

jag har rensat min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg. Tack.

2010-04-02 @ 00:24:44
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på