Mat mat MAT!




Jag har bestämt mig för att fota all mat jag äter, speciellt frukosten. Om jag vet att jag ska fota min frukost och sedan publicera bilderna här så gör jag ju godare och snyggare frukost varje morgon. Det gör att jag förhoppningsvis tvingar mig själv att äta frukost så jag mår bättre. Utan frukost blir man ju grinig och trött. För att inte glömma hungrig!

Från och med nu har jag lovat mig själv att vara hälsosammare. Vem vill inte vara fit till Beach 2010?

Det betyder att jag ska:

Springa minst två gånger i veckan
Helst gymma en gång i veckan kanske mer
Powerwalka en gång i veckan
Äta mindre och nyttigare
Sluta med godis, läsk och annat onyttigt. (Bara som helgmys)
Lägga mig tidigare och gå upp tidigare.

Nu väntar sängen. Godnatt sweeties!



Postat av: Duygu

Måste ha mat! HAHAH

Känner mig lite halv hungrig men känner inte för att äta. Nu när jag såg inlägget ba fan jag borde ha ätit lite åtminstone HAHA;D



Haft en bradag?

2010-04-14 @ 22:46:55
URL: http://demango.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på