Hjälp!

Är det någon underbart snäll människa som skulle vilja lära mig hur man mobilbloggar? Jag har försökt flera gånger men det blir bara fel. Om någon vill vara en ängel och hjälpa mig så vore jag evigt tacksam!

Nu har jag nyss ätit kvällsis och snart ska jag krypa ner i sängen, ska bara plocka ihop en outfit till imorn så jag slipper det då. Så lat är jag.

Puss och godnatt på er, i hörs imorn!



Postat av: Malin

Hej!



Du måste först registrera ditt mobilnummer och det gör du under inställningar på bloggen. Du får då ett sms med en kod som du måste fylla i och sen är det bara att sätta igång =)



Du skriver ett mms som vanligt och skickar det till 073 012 11 63, då kommer det upp på din sida.



Hoppas detta hjälper =)



Hälsa familjen!

2010-04-08 @ 16:54:05
URL: http://inpleno.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på