Helt slut

den här onsdagen har gått i ett! Först skolan som visserligen inte var speciellt jobbig men det är ju ändå skolan liksom. På slöjden hände en rätt rolig sak faktiskt, våran syslöjdslärare Maja berättade att träslöjdsläraren Leif hade tatuerat sig. Vi blev såklart jättenyfikna och hela tjejgänget sprang iväg för att titta på tatueringen. När vi frågade så sa Leif -jaså! och började knäppa upp skärpet(!) Behöver jag säga att vi blev lite fundersamma och oroade över vad vi skulle få se? Som tur var så jävlades han bara med oss och tatueringen var på armen. Vi fick oss ett gott skratt efteråt iallafall!

Efter skolan tog jag bussen till Filip. Bussen jag brukar ta går först till Fors sen till ett annat ställe och sen tillbaka Fors igen och sen till stan så idag passade den mig perfekt (annars brukar det vara jobbigt att åka buss i en timme för att åka 2 mil...). Jag gick av i Fors och köpte en sallad på Labamba så jag skulle orka träna sen för jag hade inte ätit sen frukosten. 10 över 4 kom bussen tillbaka och jag åkte med till Skogsbo och Filip. Vi åkte och gymmade nästan direkt och sen åkte vi hem till honom en sväng innan det var dags för mig att gå till träningen. Träningen gick superbra idag tycker jag!

Imorgon ska det bli sämre väder har jag hört så jag ska vila från att träna då och ha en pluggdag, åtminstonde till 7 för då börjar KU.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och läsa nya VeckoRevyn som jag fick hem idag. Så mysigt så. Godnatt och sov gott!



Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/april/tavling.html#comment



Va jätte gärna med i min nya tävling :D

2010-04-14 @ 22:07:04
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-14 @ 22:33:16
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på