Felsms.com

Jag sitter och småskrattar lite för mig själv, hittade nyss en hemsida där folk har skickat in sina felskickade sms. Verkligen skitkul om man inte har speciellt mycket annat att göra.

Min dag har varit jättemysig. Jag och Filip var till badhuset som sagt och bubblade, pkte rutchkana och fjantade oss. Åt jättegoda toasts gjorde vi också.
När vi kom hem från badet så bestämde vi oss för att titta på film eftersom att båda va ganska trötta efter allt badande. Vi såg The bounty hunter med Gerard Butler och Jennifer Aniston, helt klart sevärd.
Efter det så gick vi ut och hoppade lite studsmatta, första gången för mig i år! Och sen dess har vi setat vid varsin dator. Nej vi har ätit också, fläskfilé och strips.

Nu ska jag fortsätta läsa om folks pinsamheter och vara glad över att det inte är jag. Ha det bäst!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på