Bonjour à tous de belles personnes!

Jag har nyss vaknat och sitter och filosoferar lite. Haha.

Snart ska jag gå upp och fixa mig så jag slipper få så bråttom till bussen som jag brukar ha. Ett plus är iallafall att jag slipper äta frukost eftersom att jag och Mathilda ska gå och fika direkt när jag kommer dit.Det gör att jag får ganska mycket tid över så jag borde inte få bråttom, men jag känner ju mig själv, jag hittar nog på något så jag får springa ändå...

När mamma och pappa hämtar mig så ska vi hämta mina glasögon! Det ska bli jätteskönt för ända sen jag fick veta att jag har dålig syn så känns det som att den bara blivit sämre och sämre.

Nu ska jag fixa mig så jag hinner i tid. Vi hörs när jag kommer hem!



Postat av: Anna

uhlala! Schysst namn du har! ;) Amanda Jenssen. Gillar du henne btw? ;) alltså idolen Amanda, höhö!!?

2010-04-08 @ 17:38:53
URL: http://annakanna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på