Babyfilmer

Åååh!  Jag och familljen har precis setat och tittat på gamla babyfilmer på mig och Frida. Så söta! Om man får säga så om sig själv, höhö.
Roligast var nog när jag var typ 4 år och skulle dammsuga mitt rum. Jag har hörselskydd på mig och det börjar med att jag dammsuger väggen. Jag fortsätter med att dammsuga golvet och så råkar dammsugaren fastna i en gunghäst. Jag blir skitsur och ställer mig och stoppar ner huvudet i sängen för att markera att jag är sur. Antagligen kommer jag på att jag faktiskt vill dammsuga ändå så jag går och stoppar huvudet på min skrivbordsstol istället för att visa att jag fortfarande är sur och sen tar jag upp dammsugaren och dammsuger fram och tillbaka på golvet framför mig utan att flytta huvudet. Att jag har en gul tröja på mig som gör att jag ser ut som en kyckling gör ju inte direkt saken mindre rolig. Jag ska försöka få in det på datorn så ni får se.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på