B u b b e l b a d


Ungefär såhär såg min mat ut idag. - spenaten.  Bilder från google


Nu har jag varit ute och sprungit, stretchat i evigheter, lagat mat och kikat på avslutningsklänning åt min syster.

Såfort pappa kom hem så stack vi ut och sprang. Det gick så bra så istället ta den vanliga 4,5:an så tog vi sjuan! Det sved ordentligt men känslan efteråt var härlig. Jag vet att jag orkar, nu är det bara tiden jag ska tävla emot.
När jag kom hem så stod jag en bra stund och stretchade, så himla skönt! Efter det gick jag in och stekte mina kikärtsbiffar som jag hade gjort iordning och åt dem tillsammans med coleslaw. Gottgott.

Nyss satt jag och letade lite efter avslutningsklänning åt min syster, jag hittade en väldigt fin till ett bra pris som Frida också gillade faktiskt. Tillochmed mamma tyckte om den, då har jag verkligen lyckats.

Nu ska jag lägga mig och slappna av i ett varmt bubbelbad med hårinpackning och ansiktsmask. Jag bloggar efteråt om jag hinner. Pusspuss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på