23 April

Godmorgon! Igår efter lunch i skolan så hängde jag och Sara med åttorna till Avesta och tittade på estets  uppsättning av Grease. Föreställningen var väl en och en halv till två timmar lång och jag tycker att den var jättebra! efter det så tog jag bussen hem till Filip och var där ett tag och sen hämtade mamma upp mig så skjutsade hon mig till badhuset där jag skulle träffa Ku och bada. Vi kom inte hemförrän vid 10 och då var jag så trött så jag somnade på en gång.

Nu har jag nyss ätit tomatsoppa och ägg och ska springa iväg till bussen när som helt. Skönt med en solig fredag!
Jag ska till stan med Elin efter skolan så vi får väl se när jag bloggar igen. Ha det bäst!


Bara TVÅ dagar till BOUNCE!!!!!!!!!!!!!!


Postat av: Mathilda

Hur kom det sig att ni fick följa med? :)

2010-04-23 @ 15:39:51
URL: http://personligaapersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på