30 Augusti 2009

Västerås. Och världens bästa sött sovande filip<3

Känns som att det va ett tag sen jag skrev ngt här nu... menmen:p jsg skriver ju nu ellerhur? :D
precis nu sitter jag hemma hos filips farbror i västerås:) det är typ 40-årsfest^^ fast jag och filip stängde in oss på rummet där vi ska sova, och typ myste.. men filps somnade för typ en timme sen och jag förstår verkligen inte hur han kan för festen är jääääääääävligt högljudd, skulle inte förvåna mig om dom sprängde högtalarna snart:O! Och rummet som vi sover i ligger naturligtvis väggivägg med "Festrummet" -.- menmen jag ska inte klaga:) Det är ganska mysigt faktiskt, alla är så snälla och jonas, han som fyller 40, är faktiskt ganska kul^^ Det typ första han sa till mig va ; Amanda, tycker du Filip ser rolig ut? Jag ba; eh va njee tror jag väl inte :P ingen humor med det men jag menar hur många brukar fråga sina nästanbrorsbarns flickvänner om dom tycker ens kille ser rolig ut? ^^ nja inte många, tänkte väl det ^^ haha men det gjorde lite att det inte vart sådär pinsamt som det annars kan blil när man träffar nya människor:) Tuva och erik, Filips kusiner är också jättesöta:) hihi:*

Eftersom att vi kom hit igår så åkte vi rätt tidigt in till stan idag, vi va där vid halvelva:) jag köpte ett par väldigt (om jag får säga det själv) snygga jeans på ginatricot. Filip köpte också ett par riktigt snygga jeans på hollywood, och en lika snygg t-shirt i märket Eckö unltd. (samma som jeansen) en keps blev det också:)         Sen efter mkt letande hittade jag en söt ljusrosa Bh också:) bilder på grejerna kmr nån annan dag för jag har inte kameran med mig hit:)

När vi kom hem från stan blev det till att duscha och fixa sig (nya jeansen ett svart linne och en grå mönstrad oversize t-shirt) sen hjälpaca till lite med festen:) efter maten cyklade jag och Filip till någon marknad på rocklunda, sött vare:) lite karuseller och så:)
såklart började det regna så vi cyklade hem igen, och va lite sociala med allt folk och sen stängde vi in oss här.. Och ja resten vet ni ju;)

Funderar på om jag ska väcka filip;/ fast det kanske är lite elakt(a) Nyss kom FIlips mamma in här och undrade hur det va med mig och om jag ville ha något, hon är så snäll, Veronica:) 
Imorgon kanske det blir erikslund en sväng, fast det är ganska värdelöst om jag ska vara ärlig... hade hellre åkt till hälla eller stan för där finns ju lite affärer iaf, i erikslund finns ju typ bara eh.. catalog?:s aja
Nu SKA jag väcka filip:D  hoppas bara han är villig på att vakna för jag har ganska tråkigt -.- men om han inte vill det så är det så;) Omomomomomom det blir hälla imorn ska jag köpa en t-shirt, en väska, en till bh och ett linne:) lika bra att köpa det man vill ha innan pengarna är slut, Jeansen och llinnet va/är min underbara pappa snäll att sponsra och mamma sponsrar bharna:) härligt det:) (Y)
Just sen har jag bestämt mig för att inte byta skola(Y) tänkte att det va lika bra att gå kvar sista året i horndal:) Nej nu måste jag verkligen ta mig ut ur rummet och genom discot dom har fixat (skitcoolt faktiskt:D) och vidare till toan ;o :D haha:)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på