3 Augusti 2009

HAPPYFACE :D

Alltså först måste jag bara be om ursäkt för förra inlägget, GUUD vilket hemskt inläggg :O. Jag är hemskt ledsen för det, men alla för väl pmsa ibland, aaight? :)  (Jag har valt att inte publicera om det inlägget)

Sen ska jag tala om att det faktiskt inte va så hemskt att vara i Rullsand, det va riktigt vackert! Visst det finns väl roligare saker att göra än att campa med familjen men allt kan inte vara världskul.

Jag hinner inte skriva massor om hur dagarna har varit just nu för snart kommer Becca och sen vid 4 blire tha badhus med älskling hans syster, kusiner o deras farmor :p

Imorgon eller ikväll blir det antagligen ett inlägg om rullsand samt lite bilder därifrån och ett inlägg om idag:)

Aja nu ska jag gå och göra Pasta m räksås (mums!) och sociala med Becca, sen packa ihop grejerna till badhuset och ta moppen dit. Bara att hoppas på att bensinen räcker (A)


BTW!  checka in Filip och Fredriks eh,,, OTROLIGT seriösa blogg :D  www.filipofredrik.blogg.se








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på