27 September 2009

Här igen :)

Jag fick sån lust att blogga så jag måste göra det! :D

Åh jag måste berätta om min mysiga helg!(förra helgen) På fredagen åkte jag hem till Filip och vi va hemma hos honom ett tag, sen åkte vi ner på stan och kolla lite. Där va det inte spec mkt folk så vi drog hem och kollade på och myste:)

På lördagen skulle hela hans familj till västerås och sova där så då va vi ensamma hemma hos Filip. Vi hade det värsta mys och åt kyckling och potatissallad/nudlar och chips.  Vi tänkte gå ut då med men det vart inget för vi va så trötta så vi kollade på film istället.
På söndagen blev filip sjuk så vi kollade bara på film då också. På måndag morgon kände jag också mig sjuk så jag va hemma från skolan. Det blev bara värre och värre under dagen och sen rullade det bara på och jag har varit hemma och sjuk hela veckan. I tosdags längtade jag så otroligt mkt efter filip så jag bestämde mig för att åka och hämta min kudde som jag inte fick med mig hem i söndags medans mamma och pappa va på stan. UNDERBART vare! jag älskar Filip!
Sen i fredags mådde jag mycket bättre men jag fick inte gå till skolan. Filip fick iallafall komma och sova här. Mys as usual :) Han sov här igår också, vi hyrde några filmer och kollade för en gångs skull på dom ute i vardagsrummet med Frida och mamma(!) Helt mysigt det med:) . Sen när mamma och Frida skulle lägga sig så bestämde vi oss för att vi kunde kolla på sista filmen (The fast and the furius) i mitt rum så det gjorde vi:) Nu idag skulle Filip hem tidigt och va med Fredrik och jag hara bara varit hemma och tagit det lugnt. Såg en film med pappa nyss som va jättebra! Den utvalde som filmen hette handlade om att en kille (Andreas Wilson) som går sista året på polishögskolan fick hjälpa polisen med en seriemördare. Ruskigt bra va den:) 







Åh vad jag saknar sommaren och dagarna vid halsjön :(




Postat av: fghujikl

sdfgtyhujklöä

2009-11-24 @ 17:28:13
URL: http://fghjkl

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på