24 Juli 2009

Fredag :)

Dagen har varit najs:) vaknade hos filip vid typ 10 (!)
Vi kollade på Sex Drive, Faktiskt riktigt bra film :D Sen drog vi en sväng till Öb och jag köpte en geisha till Matilda för att jag har lånat hennes cykel typ 100 ggr:) Sen skulle jag hem. Då blev det fixa sig och så inför farmor och farfars 60-årskalas:) Jag har tyvärr ingen bild på hur jag såg ut, men jag hade
 mörkblå jeanstights, ett vitt och ett svart linne, högklckade rem sandaletter och den nya blå tjocktröjan:)
Typ mitt i festen åkte jag hem en sväng o va ute o fotade med Moa:)
Nu har jag nyss kommit hem från festen och sitter här och skriver, himla drygt att jag aldrig får till sånnadär låååånga inlägg-.-  Jag vill skriva långa inlägg!
Haha. Nej men seriöst, jag kommer verkligen inte på något att skriva, fast nu skriver jag ju ;s om att jag inte kan skriva... W E I R D. Menmen. Frida sitter bredvid mig och kollar på Djävulen bär Prada rätt kass film om jag ska vara ärlig, men funkar att slötitta på :) Kolla nu vart det ännumer:)
Och imorn kommer Filip hit o sover över:) Treevligt. Sen på söndag är det "poolparty" eller ngt liknande hos Linda. Trevligt det med:) NU mina kääära läsare ( vilket är typ Becca O Filip?^^)  ska jag gå och duscha, sen får vi se vad som händer;)  Men godnatt typ :D






Yes box, amatörphotoshoot youknow :D
Grannens katt btw:)






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på