22 Juli 2009

En månad med älskling idag, Jag älskar dig mest!<3

Blev till att vara med älskling idag med. Åkte moppe in till skogsbo och sen vart det till att kolla på film. Beerfest.
Riktigt dålig va den menmen^^. Sen va vi faktiskt riktigt duktiga och va ut och sprang! (y) När vi kom tbx ville jag hoppa studsmatta och filip tyckte att vi skule spola massa vatten på den så den vart blöt för att det "Är roligare att hoppa då"  men självklart var det inte bara studsmattan som  blev nersprutad, dyngsura vart vi, men kul vare :D 
Eftersom att både jag och Filip tyckte lekparken va så kul så åkte vi dit idag igen, Eller inte :D fast vi va dit men det va bara för att vi hade så tråkigt (a).
Sen ringde Fredrik och FIlip bad honom att kma till skogsbo, så då vart det att åka o hämta han:) Vi hann bara hem till Filip igen innan pappa ringde och sa att jag skulle hem... :( Menmen Jag tycker att alla ska säga grattis :D

Det är faktiskt en månad med filip idag :D



AMANDA JENSSEN   (L)   FILIP BJÖRKLUND






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på