PAUS

Hejhej! Tog en paus i städningen, jag håller på att städa mitt rum. Sjukt tråkigt så jag tänkte att jag kunde blogga lite. Jag var ju på Fridas Lucia idag och hon va jättesöt! Dom sjöng förvånansvärt bra också. Mycket bättre än luciatåget i skolan.
Klockan fem ska jag med bussen till Filip och sova där. Vi ska kika lite på lussebandyn tsms med Fredrik, Deras nån kompis skulle tydligen spela. Jag vill mest dit för att se Maskshadows dansa. Hehe.

Idag såg jag en sjukt fin liten kollektion av anna på nelly.com med collegetröjor, linnen och en t-shirt. Superfint!
Den finaste som jag bara måste ha är en svart collegetröja med en prickig katt på och såstår det " I rule the catwalk" på den. Så himla snygg!

Nu måste jag fortsätta städa... Vi får se om det blir ett till inlägg idag, det beror på om jag lyckas sno Filips dator lite när jag är där.





Ser ni min underbara? ÅH så snygg! tkr om linnet med texten 'Today I'm wearing this' också men katttröjan slår allt! Hihi.

Min superduperfina syster! Var hur stolt som helst när hon stog där och sjöng.





Postat av: Lovisa

Vad söt hon var!



Sv: Haha okej, jag ska iväg och göra mitt exklusiva hus nu jag ;)



Inte mina föräldrar :( En gång när jag köpt något så frågade de hur mycket det kostade och så betalade de tillbaka :(

2009-12-11 @ 17:27:58
URL: http://lovisaaas.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på