NU ÄR JAG ÄNTLIGEN KLAR

Det tog sin lilla tid med pauser och allt men nu är jag äntligen klar!
Ska nog lägga mig snart så jag är pigg imorn när vi ska till Västerås.
Jag kom fram till att jag skulle behöva köpa en hel del, kommer knappast kunna köpa mer än hälften menmen, här är en lista på det jag behöver iallafall.

Trosor
Nytt långt linne
Nyårsklänning
En kofta (Jag kom på att jag inte har någon(!)
Strumpbyxor
♥ Armband

Det va en till sak jag behövde men som jag totalt glömde bort va det var! Gud va irriterande.

Well, that' it I think...
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite i min bok och sen sova.
Vi hörs imorgon!

  Hoppas allt löser sig. jag vill inget annat än att det gör det. snälla.  

G o d n a t t k r a m ,  A m a n d a ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på