NATTIE

Hejhej!
För ungefär en timme sedan kom jag upp ur ett väldigt härligt bad med hårinpackning och ansiktsmask, hela rubbet.
Efter det har jag bara setat här framför tvn med datan i knät. Hörde för ett tag sen om värdetransportrånet i Koppardalen strax före sex. Gud va mycket rån det har börjat bli i Avesta. Jag  tror att det är på grund av att  olika droger har ökat riktigt mycket i Avesta, vi har till och med snart gått om Borlänge!.
Ungdomar får skulder till langarna och till slut kan de inte betala längre. De vågar inte säga till sina föräldrar, och de ser det som en möljig utväg att råna något, för att kunna betala. Om de åker fast gör det inget för då får de den hjälp de inte vågar be om. Det är min teori iallafall.
Aja jag har iallafall julpyntat med lite snöfall här på bloggen. Jag tycker det blev fint. Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova.

Godnatt på er!

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på