GOD FORTSÄTTNING!

Hejhej!

Förlåt att jag inte uppdaterade igår. Jag har haft rätt mycket att göra.
iallafall så har min jul varit underbar och helmysig.
Igår kom Filip hit på eftermiddagen och sov över. Vi hade faktiskt jättetrevligt med mina föräldrar(!), vi spelade mitt och Fridas nya wii spel, Super Mario Bros Wii (helt sjukt kul spel) och kollade på film om vart annat. Idag skjutsade vi hem honom tidigt för han skulle åka pulka med sina kusiner och sen åkte jag, mamma och pappa ner på stan. Pappa köpte Mario Kart till Wii (det har jag sysselsatt mig med en hel del av dagen) och jag tittade lite på mobiler, är ju så sjukt trött på min. Sen blev det hem och prova spelet och fixa sig inför den årliga annandagsmiddagen hos mormor med hela släkten. Nu har jag nyss kommit hem därifrån och sitter här.

På måndag blir det antagligen att åka till västerås med familjen och kanske Filip.
Då ska jag kolla på fler mobiler, hoppas jag hittar någon! Sen blir det kanske att åka på IKEA och köpa en byrå till mitt rum om jag har tur.
När jag har skrivit klart det här inlägget så ska jag rensa min garderob och se vad jag behöver så jag kan skriva en lista tills på måndag. Det blir så mycket enklare då. Man slipper stressa runt och köpa massa onödiga saker som man köper bara för att dom är billiga.

Jag uppdaterar senare med listan på saker.
Och så fort jag har installerat Photoshop på min NYA DATOR som jag fick i julklapp, så kommer det bilder på alla julklappar. Jag behöver ps för att föra över bilderna på något konstigt vis.

Aja, nu ska jag nog rensa min garderob lite.

Hejsålänge!

 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på