Fredag 4 December!♥

♥Tjatjaa!♥

Jag är proppmätt! om ni villle veta. Jag har nyss ätit en halv(:O) Hawaii med såååås. Haha.
Idag har det ju varit skola som vanligt, jag HATAR skolan! Visst folk kan ju säga att man hatar skolan men innerst inne är det inte så farligt. Men jag hatar den verkligen. Hade jag inte gått i nian utan typ 7an eller 8an, så hade jag inte tvekat minsta lilla utan bytt sköla DIRR! menmen nu går jag näst sista terminen i nian så det är lite sent att byta tycker jag.

Annars så har jag varit i badhuset med Rebecca idag! Riktigt trevligt, blev årets första glögg. Gott.
Filip är på lan och nu sitter jag i mormors soffa och ska egentligen fortsätta med min engelska bokrecension.
Orkar inte just nu, jag gör det snart. Det är ju Dukes of Hazzard också, den filmen är ju fett med bra! Blir nog kolla på den först kanske... Vi får se.
Kanske blir ett till inlägg senare.  Ha det bäst alla!







Postat av: Mrs.B

Varför hatar du just vår skola ? :S

2009-12-05 @ 15:51:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på