SAMMANFATTNING AV MITT 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Massor


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej.

Dog någon som stod dig nära? -Nej.

Vilka länder besökte du? - Jag har bara varit i Sverige.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Ja.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 22 Juni♥

Största misstaget? - Vet inte, har gjort många.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jadå, det har väl alla?

Bästa köpet? - Hittils min systemkamera.

Vad spenderade du mest pengar på? - Skitsaker typ.

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Filip gjorde mig riktigt glad♥

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009? - Your Guardian Angel - The red jumpsuit apparatus.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Både ledsnare & gladare.

Vad önskar du att du gjort mer? - Försökt.

Vad önskar du att du gjort mindre? - Bråkat.

Hur tillbringar du julen? - Hemma med familjen.

Blev du kär i år? - JA♥!

Favoritprogram på TV? - Tittar nästan aldrig på tv, och gör jag det så blir det oftast film.

Bästa boken du läste i år? - Måste säga som så många andra, Twilight serien.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? -Min moppe.

Något du önskade dig men inte fick? - En dator.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Fick presenter och fikade, det vanliga.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Om en sak aldrig hade hänt så hade mitt år varit bäst...

Vad fick dig att må bra? - Filip♥

Vem saknade du? - Elin G

Hade du sex under 09? -

Fick du ditt hjärta krossat? - Nej.

Började du älska någon under 09? - Ja♥!

Ångrar du någonting du gjorde? - Ja det gör jag.

Vilket är ditt löfte för 2010? - Har inte tänkt på det än.


 

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på