VALNÖTSBROWNIE MED GRÄDDE

Hejhej!

Jag har nyss kommit hem från stan, vi va på tomtemarknaden i verket och röstade på mitt pepparkakshus! Hoppas jag vinner, fast det gör jag nog inte för det var någon som hade byggt ett aassnyggt växthus! Menmen. Jag köpte en supersöt älg i ståltråd där, det ser ut som att någon bara har trasslat ihop den men jag tyckte den var charmig så jag köpte den. Sen är ju inte 20 kronor en förmögenhet heller. Imrn ska vi dit igen fast med pappa och då ska jag ta med kameran och fota lite. Det finns ju så himla mycket coola utställningar!
Efter det bjöd mamma på fika. Jag och filip åt brownie med valnötter i och grädde till. Supergott!
Och igår var jag ju på lussebandyn. Det va väl sådär... Mycket folk iallafall och det var ju lite roligt.
Förresten så har jag beställt träningskläderna jag vela ha nu, så jag är jätteglad.

Aja, nu snart ska vi äta tacos och kolla på film tror jag.

Om det är massa stavfel och försvunna bokstäver så beror det på att filips tangentbord är lite segt.

Ha en underbar lördagkväll, det ska iallafall jag ha!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på