BAKDAG

Hejhej!

Det luktar verkligen sjukt gott i mitt kök just nu! Anledningen är att jag och mamma bakar. Vi har bakat hur mkt somhelst. Nyss tog jag ut första plåten med kladdkaks"muffinsar" och mamma står och paketerar in sockerkakor i påsar med guldpapper. Det blir superfint!
Jag ska ju stå och sälja fikabröd med Cheerleadingen imorn, det ska bli kul faktiskt, lite kallt kanske men kul.
Sen måste jag ge klassen lite också, dom ska ju också stå och sälja.
Om lite mindre än en timme ska jag vara hos mormor och binda kransar, det blir trevligt. Visst det är bara mamma, mammas kompis, mormor, Frida och jag, men det kan faktiskt också vara kul ibland. Efter det kommer Filip hit och då blir det mys.

Det blir nog ett inlägg senare med bilder och så på mina bakverk!

Ha det bäst tills dess!








Såhär vackert hade vi det när vi band kransar. Jag gav bort min krans till Veronica innan
jag hann ta kort på den så jag får väl fota den nästa gång jag är där.






Kolla va fint vi hade!

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på