11 MINUS = VINTER

Hej!
Jag har superbrottom men tänkte hinna blogga lite ändå.
Dagen har varit bra men kall, 11 minus! Jag som hade tänkt att ha tights och linne, fick snabbt svischa om till byxor och tjocktröja för att ens kunna gå utanför dörren.
Igår var vi ju till falu-tingsrätt, tyvärr fick vi inte se några mål utan bara en kort film om hur det gick till. Så istället för att bara sitta där hela dagen fick vi gå ner på stan. Jag gick med Paulina och Linnéa och köpte en hel del smycken. Supernöjd. Jag hoppas det blir av att åka tåg till Västerås i mellandagarna med dom två.
Nu ska jag iväg till Ku:s avslutning med pyssel och mat i Bengtssons. Kommer antagligen hem rätt sent så vi får se om det blir något inlägg.

 



Postat av: Lovisa

Sv: Du menade 80-tal va? Inte 08 ;)

2009-12-18 @ 21:48:54
URL: http://lovisaaas.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på