091214 15:46

Hejhej.
Sitter nerkurad i soffan med en stor kopp varm choklad och peppakakor med ost på. Mums!
Jag sitter och kollar runt lite på kläder och stuffs som jag gärna skulle äga... Det blir ju mellandagsrea snart så jag hoppas på lite fynd. Jag har iallafall planerat in en shoppingdag i västerås då.
Jag har äntligen kommit på en riktigt bra julklapp till Filip också. Inte så värst rolig kanske men det är något han behöver så. Jag har kommit på att jag faktiskt har juklappar till alla som jag ska ha julklapppar till utom pappa. Ska in till stan på onsdag och torsdag så jag får väl leta lite då.
Annars finns ju internet, det är riktigt soft att bara sitta hemma och klicka hem sakerna så kommer dom på posten efter några dagar.
Annars så har jag faktiskt för en gångs skull rätt fullt upp. Imorn har jag träning, på onsdag ska jag till stan och på torsdag ska jag till falu tingsrätt med skolan, på fredag blir det förhoppningsvis Filip och på lördag - söndag är det avslutning i Pellbo med ku. Måndag = julfesten och på tisdag slutar vi. Sen är det jul!


 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på